Followers

Search This Blog

Thursday, February 9, 2012

Hubungan Suami Isteri Agar Lebih Mersa

Setiap perkahwinan dalam keluarga pasti mengharapkan kebahagiaan yang terus-menerus. namun kadang-kadang sulit untuk mencapainya. Sebab jika usia perkahwinan itu sudah lama, biasanya kebahagiaan agak mengendur. Terutama soal hubungan seksual, inilah yang menjadikan tonggaknya. Agar memiliki vitalitas seksual yang tinggi dan perkahwinan lebih mersa bahagia dapat mempergunakan ramuan-ramuan tradisional.

Ambilah lada hitam satu sudu teh.
Sepotong ragi.
2 biji limau nipis.
Sepotong lengkuas.
2 potong besar halia.
1 sudu teh garam.

Cara-caranya:

Lengkuas dan halia diparut halus. Ragi dan lada hitam ditumbuk sampai halus. lalu campurkan parutan lengkuas, halia, lada hitam dan ragi yang ditumbuk halus.

Aduklah dengan limau nipis dan garam. Setelah mengaduk rata. tapis dan perahlah, lalu ambil airnya. Ambil sari ramuan itu sebanyak setengah atau 1/3 gelas dan satu kali minum.

Ramuan ini boleh diminum oleh wanita atau lelaki, pasti vitalitas sexnya akan meningkat. Dan perlu diketahui, menggunakan ranuan ini juga untuk keperluan membatasi kelahiran sebab dengan meminum ramuan ini, maka pasangan suami isteri tersebut tidak boleh mendapat anak sementara waktu menggunakan ramuan ini. Buat mereka yang menginginkan anak, tidak boleh meminum ramuan seperti ini.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Powered by Blogger.
JOIN WEBINAR PAU 2018
 
© Copyright 2035 Hati Bukan Batu Theme by Yusuf Fikri